SHAKLEE SUPLEMEN TERBAIK "Ya Allah! Sesungguhnya aku berlindung kepada-Mu daripada kesusahan dan kesedihan; aku berlindung kepada-Mu daripada kelemahan dan kemalasan; aku berlindung kepada-Mu daripada sifat pengecut dan bakhil; dan aku berlindung kepada-Mu daripada beban hutang dan kekerasan manusia."

Wednesday 20 November 2013

:VIVIX, SUPLEMEN TERBAIK UNTUK IBU AYAH KITA :



Assalamualaikum dan salam kasih sayang semua.
Hari ini saya nak berkongsi kebaikan suplemen SHAKLEE iaitu VIVIX atau dikenali sebagai 'Tonik Ajaib'

Alhamdulillah seminggu lepas saya mendapat perkhabaran berita gembira dari sahabat saya tentang mak nya yang ambil Vivix. Beliau telah ambil langkah yang bijak yang mana jarang anak anak sekarang sanggup lakukan iaitu keluarkan simpanan untuk membeli rawatan alternatif buat makayah bila saat mereka terlantar kesakitan. Jujur saya sangat kagum dengan semangatnya walau hanya bekerja kerani sahaja. Ia kata pada saya duit boleh dicari tapi emakayah tak mampu dibeli. Allahuakbar sangat meresap dijiwa.

Setelah berbincang dan menerangkan apa kandungan,fungsi dan kesannya kepada pesakit, beliau bersetuju membeli VIVIX dan saya telah pos kan produk tersebut kepada keluarganya. Waktu itu niat saya supaya emaknya mendapat kesembuhan dari peyakit kencing manis beliau. Moga ALLAH permudahkan dengan menjadikan Vivix sebagai asbab nya.

Setelah 2 minggu menggunakannya, saya mendapat khabar gembira..luka akibat kencing manis dan bengkak dikaki makin berkurang. Bacaan insulin juga dah turun..Terima kasih Ya ALLAH... semoga saya mendapat khabar gembira yang lain dari pelanggan pelanggan yang telah mempercayai shaklee.



Apakah kehebatan Vivix Shaklee ini sebenarnya ?

a) Vivix mengawal genetik dan seterusnya membantu melambatkan penuaan sel.

b) Vivix melindungi dan memperbaiki sel DNA manusia ~ setiap hari sel tubuh diserang hampir sejuta serangan yang merosakkan pangkalan data genetik dan mengganggu fungsi sel dan usia kita. Dengan vivix, DNA akan dapat dilindungi dan diperbaiki selnya.

c) Vivix melambatkan pembentukkan AGE ~ penimbunan AGE (advanced glycation end products) akan menyebabkan kerosakkan sel. Ramuan Vivix yang 10x lebih kuat dari resveratrol (kandungan unik dalam anggur muscadine) mampu melambatkan pembentukan AGE.

d) Vivix membantu meningkatkan tenaga dalam sel ~ tenaga dalam telah ditingkatkan dengan pembentukan mitokandria baru. (mitokandria merupakan penjana tenaga dalam tubuh)

Jon kita tengok lagi apa kata mereka yang dah cuba VIVIX dari shaklee ini !

kanser rahim
pesakit kencing manis
pesakit strok
darah tinggi

kanser tumor
PERHATIAN VIVIX TIDAK SESUAI UNTUK IBU HAMIL, MENYUSU DAN DIBAWAH 18 TAHUN

Semoga perkongsian ini memberi manfaat kepada anda atau jua untuk ibu bapa dan insan tersayang yang memerlukan suplemen vivix ini.

Akhir kata kalau anda berminat, anda bolehlah terus sms saya di talian 019-7502677

Terima kasih sudi menjenguk dan membaca blog saya :)

Ingin mendapatkan supplemen yang sesuai untuk anda dan keluarga?
Ingin menjana pendapatan 4-5 angka sebulan dengan hanya duduk di rumah?
Hubungi SYAKILA untuk:-




FREE CONSULTATION
BEST PRICE and
BUSINESS OPPORTUNITY WITH SHAKLEE!!!
 

SYAKILA KUZAIRI
Shaklee ID : 988466
019-7502677 (Call, SMS, WhatsApp)

syakilakuzairi@yahoo.com


Saya mohon anda dapat tekan LIKE Button di bawah ini. Mungkin ia akan memberi manfaat kepada seorang dua rakan anda di luar sana untuk berkongsi kebaikan VIVIX ini.

Disclamer : Penulisan di blog ini adalah pendapat peribadi penulis. Dilarang menyalin tanpa kebenaran penulis melainkan untuk penyebaran ilmu yang bermanfaat. Segala testimoni /penulisan tentang produk yg dikongsi dilaman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose apa jua penyakit. Pembaca digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments:

Copyright © 2013-2014 Reserved to Mama Syakila's Blog's
Design by Azhafizah.Com