SHAKLEE SUPLEMEN TERBAIK "Ya Allah! Sesungguhnya aku berlindung kepada-Mu daripada kesusahan dan kesedihan; aku berlindung kepada-Mu daripada kelemahan dan kemalasan; aku berlindung kepada-Mu daripada sifat pengecut dan bakhil; dan aku berlindung kepada-Mu daripada beban hutang dan kekerasan manusia."

Friday 13 June 2014


Percaya Sampai Berjaya : Kunci Kereta itu MILIK saya !!

Bismillah.

Setinggi tinggi nikmat kesyukuran atas segala nikmat yang ALLAH berikan.
Ahamdulillah selesai sudah majlis Shaklee National Conference yang berlangsung di Sunway Convention Centre, Kuala Lumpur yang  berlangsung selama 2 hari iaitu pada 7-8 Jun 2014.

Percaya tak, ini adalah kali pertama saya menghadiri majlis sebegini hebat dan mendapat jemputan untuk suami isteri atas usaha kami yang awalnya ingin membantu kesihatan insan insan yang kami sayang dan rakan rakan sekeliling kami tetapi akhirnya menjadi asbab untuk kami meraih kejayaan. 

Benarlah kata kata mentor kami, The more u give the more u get back. Help other to help other to help others !


Jommm kita layan apa yang best sepanjang berlansungnya majlis sekitar Shaklee National Conference.  Untuk perkongsian dengan anda semua, Shaklee National Conference ini diadakan bagi meraikan kejayaan semua Independant Distributor Shaklee terutamanya yang berjaya dengan cemerlang dalam bisnes Shaklee yang mereka usahakan. Pelbagai kategori awards yang akan disampaikan sepanjang event 2 hari ini.
 
FANOMENA SHAKLEE DI MALAYSIA

Sebenarnya yang best buat shaklee ini ialah sebab kami memang berada didalam group yang betul. Yang benar benar happening dan membantu serta ingin melihat kejayaan kami. Memang datang ke confrence ini kita dapat rasakan aura aura insan hebat disekeliling kita. Energy mereka, senyuman dan keramahan mereka membuatkan saya percaya kenapa mereka yang terpilih untuk berjaya dengan biznes kesyanagan ramai ini.

Di kesempatan ini nanti saya akan kongsikan gambar gambar sepanjang saya berada di sana bersama sama team MFMS yang best dan master2 yang sempat saya bergambar. Ruginyeeeee tak join awal awal. Tapi better than late kan. Alhamdulillah saya dan suami saya muza berjaya juga menerima 2 award untuk cycle tahun ini iaitu :

   Car Bonus Achiever
                Business Growth - New Rank Achiever








Alhamdulillah...IMPIAN saya semakin menuju realiti. Saya mula percaya sebelum berjaya. Saya mula yakin dengan potensi diri. Belajar memahami bahawa setiap dari kita memang dilahirkan untuk menjadi leader. Tak percaya takpe..tapi kalau buat mesti Best. Perasaan yang sangat indah bila naik pentas dapat award bagi kategori Car Bonus Achiever. Bukan Mudah nak dapat kelayakan tetapi alhamdulillah janji ALLAH untuk insan insan yang berusaha Man jadda Wajada.

Akhirnya Kunci Kereta Itu Milik Saya dan suami !!



Bersama award dan replika kunci kereta

Bersama sama ini juga saya kongsikan detik detik keseronokan bersama team MFMS.
Ini adalah pada hari pertama majlis berlansung. Oh ye..anak shaklee saya juga terpilih untuk 1 award dari shaklee. TAHNIAH syita Najib.. Alhamdulillah..bersyukur sangat, inn sya ALLAH tahun depan lebih ramai anak2 saya naik pentas terima award. Ini janji saya..percaya sebelum berjaya dengan kuasa tindakan.

Bersama anak shaklee saya Syita Najib




Bersama Mentor kesayangan iaitu Master Kam Maria


Team MFMS bersama geng Lelaki yang hensem dan sporting




Oh ye..dalam limpahan ramai insan2 hebat menerima award, saya ternampak Mr Roger Barnet iaitu CEO shaklee tengah tersenyum melihat kami. Alhamdulillah sempat bergambar kenangan bersama insan insan hebat dalam membangunkan empayar shaklee.




 Sebelum majlis bermula , kami suami isteri merakam dan mengambil gambar di sekitar ruang dewan sebagai kenangan untuk motivasi akan datang bahawa kami pasti akan bawa lebih ramai anak cucu kami naik pentas =)


Senyum nak sedut Aura Puak shaklee yang hebat


Kenangan Terindah bersama Shaklee


Di depan poster CEO SHAKLEE MR ROGER BARNETT






Bersama "adik beradik" shaklee saya yg layak untuk award Car Bonus

Alhamdulillah...ini baru sekitar hari pertama. Nanti saya akan kongsikan untuk hari kedua yang lebih happening, awesome dan besttt sangat bersama grup powerful kami =)







Alhamdulillah...terima kasih ya ALLAH atas segala nikmat.
Sungguh saya sangat sayangkan bizness yang hebat dan mendekatkan diri saya dengan kecintaan yang lebih mendalam dengan ALLAH.

Jumpa lagi next entry tentang keseronokan kami bersama team yg havoc ini.
Mohon doa kalian semua . Inn sya ALLAH trip seterusnya ITALY pasti milik kami =)



Ingin mendapatkan supplemen yang sesuai untuk anda dan keluarga?
Ingin menjana pendapatan 4-5 angka sebulan dengan hanya duduk di rumah?

Hubungi SYAKILA untuk:-

FREE CONSULTATION
GROUP HAPPENING
 and
BUSINESS OPPORTUNITY WITH SHAKLEE!!
                                                                     
Disclamer : Penulisan di blog ini adalah pendapat peribadi penulis. Dilarang menyalin tanpa kebenaran penulis melainkan untuk penyebaran ilmu yang bermanfaat. Segala testimoni /penulisan tentang produk yg dikongsi dilaman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose apa jua penyakit. Pembaca digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1 comment:

Unknown said...

tahun depan giliran saya pulak kan.. Amin..

Copyright © 2013-2014 Reserved to Mama Syakila's Blog's
Design by Azhafizah.Com